Yleistä toimitusehdoista
Tella Lifestyle Oy
Y-tunnus: 3373516-9
Toimisto & showroom
Hallintola
Seuralantie 5, Seinäjoki
60220 Seinäjoki
Toimitusehdot ovat voimassa 01.08.2019 alkaen.
Tella Lifestyle Oy myy tuotteita sekä yrityksille että yksityishenkilöille. Toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. EU:n ulkopuolelle tilattaessa tuotehinnat päivittyvät arvonlisäverottomiksi ostoskorissa ja kassalla.
Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen sekä muiden toimitusehtojen muutoksiin. Suosittelemme siksi, että perehdyt toimitusehtoihin joka kerta, kun olet tilaamassa tuotteita verkkokaupastamme.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tutustu Tella Lifestylen tietosuojaselosteeseen tästä.
Voit nopeuttaa asiakaspalvelua rekisteröitymällä verkkokauppaamme. Voit tilata myös ilman rekisteröitymistä. Kun olet hyväksynyt tilauksen ja olemme vahvistaneet sen, syntyy sitova sopimus sinun, tilaajan, ja Tella Lifestyle Oy:n välille.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluina toimivat Paytrail Oyj sekä Klarna Checkout. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Tella Lifestyle Oy:n verkkokaupan yleiset ehdot.
Paytrailin tai Klarna Checkoutin maksuvälityspalvelu välittää maksusi Tella Lifestyle Oy:lle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj tai Klarna Checkout, on maksusi välitetty. Tella Lifestyle Oy toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun tulee olla yhteydessä suoraan Tella Lifestyle Oy:hin.
Maksupalvelutarjoajana Paytrail Oyj
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Lisätietoa Paytraililla maksamisesta täällä.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, joka välittää maksusi Tella Lifestyle Oy:lle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley ja Jousto. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Maksupalvelutarjoajana Klarna Checkout
Voit maksaa ostoksesi myös Klarna Checkoutin avulla. Klarnan palveluehdot löydät täältä.
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia). Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431) ehdot, jotka löydät kassalta maksutapaa valitessasi.
Klarna Bank AB (publ), 556737-0431
Sveavägen 46
111 34 Stockholm
Tilaus-ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Tilauksen käsittely
Pakkaamme ja lähetämme tuotteen mahdollisimman pian tilauksen vastaanotettuamme. Mikäli tuotetta ei ole varastossamme, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse.
Toimitustavat ja toimituskulut
Toimitamme tilauksesi toimitustavalla, jonka valitset tilatessa tuotetta verkkokaupasta. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulujen määrään vaikuttavat sekä tilattu tuote että valittu toimitustapa. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.
Tarkat toimituskulut näet ostoskorissasi valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat ja ennen kuin olet hyväksynyt tilauksen.
Huomioithan, että EU:n ulkopuolelle tilattaessa mahdolliset tullimaksut ja verot eivät sisälly toimituskuluihin ja ovat asiakkaan vastuulla.
Toimitusaika
Pyrimme lähettämään tilaukset 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta poislukien pyhäpäivät ja viikonloput. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-4 päivää ja ulkomaille 2-7 päivää. Tuotteet toimittaa Posti, emmekä voi vaikuttaa sen toimitusaikoihin.
Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Peruutusoikeus ja tuotteen palautus
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, pesemättömiä, siis alkuperäiskunnossa olevia myyntikelpoisia tuotteita.
Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi peruuttamislomakkeellamme tai sähköpostiimme [email protected]. Liitäthän kopion peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen.
Huomioithan, että kuluttaja vastaa tuotteen palautuskuluista. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi, yhteystietosi, tilausnumero sekä palautuksen syy.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti käyttämämme maksupalvelun kautta.
Palautusosoitteemme on:
Tella Lifestyle Oy
Seuralantie 5
60220 Seinäjoki
040 7559970
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 20€ toimitus- ja käsittelykustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä kohtuullisessa ajassa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Autamme sinua kaikissa tilaukseen liittyvissä asioissa sähköpostitse store@tella.fi tai puhelimitse 020 127 7840.
Vastuunrajoitus
Tella Lifestyle Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta.